Wie is Banster?

Over ons

Introductie

Recht uit het hart, dat is de beste omschrijving van de oplossing die wij bieden. Banster is ontstaan door een idee van David Abeln. David heeft een achtergrond als bestuurder van een patiëntenvereniging en veel bestuurservaring in andere verenigingen en stichtingen. Na een lange zoektocht naar een goed werkend online ledenadministratie systeem trok hij in 2009 de conclusie dat er op dat moment niks op de markt was dat tegen een redelijke prijs de functionaliteiten kon bieden die nodig zijn voor het voeren van een goede, fatsoenlijke online ledenadministratie. Samen met zijn compagnon Edwin de Jongh, die een grote ervaring heeft als programmeur van complexe software systemen, is Banster gestart.

En we groeien. Waarom? Omdat wij dit bedrijf voeren vanuit ons hart. Een hart dat klopt vanuit de wereld van verenigingen en stichtingen. We denken samen met jou mee over de ontwikkeling van een systeem dat voor een zo laag mogelijke prijs jou meer dan uitstekend ondersteunt. Dat zorgt voor een systeem met heel erg veel functionaliteiten maar daarnaast een bedrijf dat heel veel service biedt. Wij geloven daar in en dat merken klanten. En wij lezen dat terug in de reviews die wij krijgen. Dat maakt ons trots op Banster en op onze gebruikers. 

Banster is als ledenadministratie simpel, gebruiksvriendelijk en flexibel. Met daarachter een organisatie die drijft op het verlenen van service. Tot het extreme toe. Samenwerking met de gebruikers is voor ons heel belangrijk. Wij zijn geen standaard IT leverancier en weigeren dat ook te zijn. Ben jij op zoek naar een bedrijf dat jou en je leden helpt en waarmee je goed kan samenwerken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Banster ledenadministratie online eenvoudig en gebruiksvriendelijk!

Altijd en overal beschikbaar

Nooit meer Excel sheets rondmailen, met meerdere gebruikers tegelijk in de cloud