Hoe snel reageren jullie op supportvragen?

Wij doen er alles aan om jullie zo snel mogelijk te helpen. In de praktijk betekent dit dat we het overgrote deel van de supportvragen binnen een halve werkdag beantwoorden. Vaak zelfs sneller. Wij zitten klaar om met je mee te kijken, vragen te beantwoorden en praktische oplossingen te bieden, zodat je snel weer verder kunt.

We begrijpen dat ledenadministratie belangrijk is voor het soepel functioneren van je organisatie. Daarom houden we de lijntjes kort en communiceren we helder. Wanneer een vraag meer tijd kost, bijvoorbeeld omdat we aanvullende informatie nodig hebben of iets moeten uitzoeken, dan laten we je dat meteen weten. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.

Ons doel is simpel:
Persoonlijke, snelle en effectieve ondersteuning, zodat Banster optimaal voor jullie blijft werken. Of je nu een korte vraag hebt of hulp nodig hebt bij een meer complexe uitdaging: wij staan voor je klaar.

Referenties

Servicegericht en klantvriendelijk

Wij zijn pas tevreden als jij blij bent