Contactmomenten kunnen worden opgeslagen met herinneringen voor een follow-up. De verschillende bestuursleden kunnen elk hun eigen taken doen in het CRM systeem, waardoor de administratieve last niet op 1 vrijwilliger neerkomt en ook verminderd is.
Een CRM systeem is wat anders dan een online ledenadministratie systeem. Maar bepaalde zaken die een CRM systeem biedt, zijn ook handig in een online ledenadministratie systeem. Denk aan contacten die je met je leden hebt die je wilt vastleggen. Of automatische notificaties voor follow up acties die je vanuit het CRM systeem ontvangt.
Je kan in de online ledenadministratei van Banster al je contactmomenten met een lid vastleggen op de ledenkaart van het lid. Ook mailings die je verstuurt naar dit lid worden geregisteerd, zodat altijd inzichtelijk is wat de communicatie is geweest met dit lid.
Vervolgens maak je eenvoudig vervolgacties aan met reminders zodat je in de toekomst herinnerd wordt aan je vervolgactie. Of je maakt een vervolgactie aan voor iemand anders, wel zo handig. Zo kan je gemaakte afspraken met leden/donateurs nooit meer vergeten.
Vastleggen contactmomenten
Leg belangrijke contactmomenten vast op de ledenkaart
Notificaties
Verstuur notificaties voor opvolging van contactmomenten
CRM functies
Gebruik je ledenadministratie als een CRM systeem (liever niet andersom)
Acties toewijzen
Geef (vervolg)acties door aan je mede bestuurders of ledenadministrateurs. Zo kan er nooit wat tussen wal en schip vallen.
Wij zijn pas tevreden als jij blij bent