Contact

Banster Contact op YouTube

Wat zeggen gebruikers?

Contactmomenten kunnen worden opgeslagen met herinneringen voor een follow-up. De verschillende bestuursleden kunnen elk hun eigen taken doen in het CRM systeem, waardoor de administratieve last niet op 1 vrijwilliger neerkomt en ook verminderd is.

Contact

Basis CRM functies zodat je afspraken niet kan vergeten.
Banster: jouw online ledenadministratie

Een CRM systeem is wat anders dan een online ledenadministratie systeem. Maar bepaalde zaken die een CRM systeem biedt, zijn ook handig in een online ledenadministratie systeem. Denk aan contacten die je met je leden hebt die je wilt vastleggen. Of automatische notificaties voor follow up acties die je vanuit het CRM systeem ontvangt.

Je kan in de online ledenadministratei van Banster al je contactmomenten met een lid vastleggen op de ledenkaart van het lid. Ook mailings die je verstuurt naar dit lid worden geregisteerd, zodat altijd inzichtelijk is wat de communicatie is geweest met dit lid. 

Vervolgens maak je eenvoudig vervolgacties aan met reminders zodat je in de toekomst herinnerd wordt aan je vervolgactie. Of je maakt een vervolgactie aan voor iemand anders, wel zo handig. Zo kan je gemaakte afspraken met leden/donateurs nooit meer vergeten.
 

Vastleggen contactmomenten

Leg belangrijke contactmomenten vast op de ledenkaart

Notificaties

Verstuur notificaties voor opvolging van contactmomenten

CRM functies

Gebruik je ledenadministratie als een CRM systeem (liever niet andersom)

Acties toewijzen

Geef (vervolg)acties door aan je mede bestuurders of ledenadministrateurs. Zo kan er nooit wat tussen wal en schip vallen.

Screenshot Banster mobiel iPhone
Screenshot Banster desktop Macbook

Hoe geef je goede service aan je leden/donateurs?

Als jij een winkel binnenkomt waar je enorm goede service krijgt dan word je daar blij van. Datzelfde geldt voor een vereniging of stichting. Als je als bestuurder of ledenadministrateur goed vast kunt leggen wat je met de individuele leden hebt besproken en afgesproken dan kan je daar in het volgende gesprek goed op terugkomen. Dat ervaren je leden als ontzettend fijn. Zo hoef je niet alles van elk lid zelf te onthouden. De contactmomenten in je ledenadministratie zijn een geweldige hulp voor een servicegerichte organisatie. 
Meer informatie

Gerelateerde publicaties

Servicegericht en klantvriendelijk

Wij zijn pas tevreden als jij blij bent