Een van de grote krachten van Banster is de service. Geen helpdesk, geen keuzemenu, geen dure telefoonnummers. Gewoon een op een contact, telefonisch of per e-mail. Voor we bij Banster terechtkwamen hebben we verschillende softwarepakketten uitgeprobeerd, maar Banster steekt daar met kop en schouders bovenuit.
Organiseer jij bijeenkomsten, lezingen, open dagen, cursussen of gewoon je jaarlijkse ALV? Dan maakt Banster het mogelijk om dit direct vanuit je ledenadministratie te doen. Zowel gratis evenementen als betaalde evenementen (waarvoor wij dan weer de facturatie module gebruiken).
Geen gesleep met NAW gegevens van deelnemers meer tussen ledenadministratie en Excel. Gewoon alles vanuit Banster.
Vraag een demo aan en bekijk de mogelijkheden
Nooit meer gedoe met Excel sheets
Het rondsturen van (verschillende versies) van Excel sheets met deelnemers is voorbij! Organiseer direct vanuit je ledenadministratie je bijeenkomsten. Open voor je leden/donateurs of voor iedereen. Beiden is mogelijk.
Organisatie evenementen
De organisatie van evenementen en bijeenkomsten kan kinderlijk eenvoudig vanuit Banster. Alles op een centrale plek en voor meerdere organisatoren een eigen toegang.
Betaalde en onbetaalde evenementen
Een ALV of gratis bijeenkomst waarvan je alleen wilt weten wie er komt. Of een evenement met (deels) betaalde aspecten. Gebruik Banster en genereer direct je facturen voor deelnemers aan je event. Betaling met iDeal of automatische incasso mogelijk.
Nooit meer Excel sheets rondmailen, met meerdere gebruikers tegelijk in de cloud