Eenvoudige gebruiksvriendelijke online ledenadministratie

Banster is ontwikkeld door mensen die een rol hebben binnen een vereniging met als achterliggende gedachte een flexibele, open omgeving die elke andere vereniging kan gebruiken voor de ledenadminisratie. Het systeem wordt door de afnemende vereniging precies ingericht zoals het voor die vereniging het beste werkt.

Wil jij je leden hun eigen gegevens laten wijzigen (bijv. adreswijzigingen), dan is dat mogelijk. Of heb je een medewerker of ondersteunend administratief kantoor die de ledenadministratie uitvoert? Dan kan je Banster zo inrichten dat de leden alleen hun gegevens kunnen zien, maar niet wijzigen. Hoe wil je het hebben?

Contributiebetaling worden volledig automatisch afgehandeld en kunnen via facturen (post of email) of automatische incasso worden geïncasseerd. Betalingen kunnen worden ingelezen via electronische bankafschriften.

Banster biedt een uitgebreide rapportage mogelijkheid. Je kan zelf je eigen rapportages maken en bewaren voor jezelf of voor je mede-bestuursleden.

Stel eenvoudig je nieuwsbrieven op en verstuur deze direct naar de leden. Daar is vanaf nu geen extern mailprogramma meer voor nodig. De communicatiemodule van Banster biedt uitgebreide mogelijkheden, inclusief tracking en tracing van de ontvangen berichten. Eindelijk grip op de communicatie en.......je kan je emailadressenbestand altijd goed bijhouden.

Wil je snel een SMS-bericht sturen (bijv. over het al of niet doorgaan van een evenement) dan kan je vanuit Banster direct een SMS-bericht opstellen en verzenden naar (een selectie) van de achterban.

Makkelijk visueel inzicht op een aantal aspecten via grafieken. Zo heb je een goed dashboard en grip op de organisatie.

In het kort:                 
  • Een zeer uitgebreide ledenadministratie;
  • Onbeperkt aantal vrije velden;
  • Automatisch adrescontrole op basis van postcode en huisnummer;
  • Automatische controle van de data;
  • Contributie facturatie en administratie (inclusief iDeal en automatische incasso);
  • Contactmomenten vastleggen met leden;
  • Nieuwsbrieven (mails) eenvoudig opstellen en versturen;
  • SMS-berichten naar de achterban versturen;
  • (Betaalde) evenementen of cursussen organiseren en factureren;
  • Zeer uitgebreide rapportage mogelijkheden;
  • Grafieken geven u direct inzicht in de organisatie.
Meer informatie

Gerelateerde publicaties

Servicegericht en klantvriendelijk

Wij zijn pas tevreden als jij blij bent